Быстрый вход:
Вконтакте (Безопасно)   Фейсбук (Безопасно)   Майл.ру (Безопасно)   Яндекс (Безопасно)
  
 



AuthMe Reloaded | Авторизация на сервере

  Категория: Плагины | Плагины 1.12 | Плагины 1.11.2 | Плагины 1.11 | Плагины 1.10.2 | Плагины 1.9.4 | Плагины 1.9.2 | Плагины 1.9 | Плагины 1.8.9 | Плагины 1.8.8 | Плагины 1.8 | Плагины 1.7.10 | Плагины 1.7.9 | Плагины 1.7.5 | Плагины 1.7.4 | Плагины 1.7.2 | Плагины 1.6.4 | Плагины 1.6.2 | Плагины 1.5.2 | Плагины 1.4.7 (Как скачать?)

Поделиться новостью: 



Описание:


Знакомый всем плагин авторизации на сервере.

Команды:


Пользователи:
/register - Зарегистрироваться
/login [password] - Авторизоваться
/logout - Стать не авторизованным
/changepassword - Изменить пароль
/unregister [password] - Стать незарегистрированным

Администрация:
/authme reload - Перезагрузить плагин
/authme register [ник] [пароль] - Зарегистрировать игрока
/authme changepassword [ник] [новый пароль] - Изменить пароль игрока
/authme unregister [ник] - Сделать не зарегистрированным игрока
/authme purge [количество дней] - Удалить все регистрации (Нужно регистрироваться по-новой)

Права / Permissions:


Права для игроков плагина AuthMe:


authme.player.* – Все права плагина для игроков (не команду администратора).
authme.allowmultipleaccounts – Разрешение, чтобы иметь возможность зарегистрировать несколько учетных записей.
authme.bypassantibot – Защита AntiBot не распространяется для игроков с этим правом.
authme.bypassforcesurvival – Разрешение для пользователей, чтобы обойти режим принудительно выживания (force-survival).
authme.bypasspurge – Право на обход удаления учетной записи игрока если администратор использует команду /authme purge.
authme.player.captcha – Право на использование капчи.
authme.player.changepassword – Право на изменение своего пароля.
authme.player.email – Предоставляет все разрешения по своей электронной почте.
authme.player.email.add – Разрешение команды, чтобы добавить адрес электронной почты.
authme.player.email.change – Разрешение команды, чтобы изменить адрес электронной почты.
authme.player.email.recover – Разрешение команды, чтобы восстановить учетную запись, используя его адрес электронной почты.
authme.player.login – Разрешение команды для входа.
authme.player.logout – Разрешение команды для выхода из учётной записи.
authme.player.register – Право на команду регистрации.
authme.player.seeownaccounts – Разрешение на использование, чтобы увидеть свои другие учётные записи.
authme.player.unregister – Право на удаление своей учётной записи.
authme.vip – Когда сервер полон, и кто-то с этим разрешением присоединяется к серверу, а какой то игрок вылетит с сервера.

Права для Администрации плагина AuthMe:


authme.admin.* – Все права на команды админа.
authme.admin.register - Право на команды регистрации других пользователей
authme.admin.unregister - Право на удаление пользователя из базы данных плагина
authme.admin.reload - Право на перезагрузку плагина
authme.admin.accounts – Команда администратора, чтобы просмотреть все учетные записи, связанные с пользователем.
authme.admin.antibotmessages – Разрешение увидеть сообщения Антибота.
authme.admin.changemail – Команда администратора, чтобы установить или изменить адрес электронной почты пользователя.
authme.admin.changepassword - Право на изменение пароля другого игрока.
authme.admin.converter – Право на команду для преобразования старых или других данных в данных AuthMe.
authme.admin.firstspawn – Команда Administrator телепортироваться к первому спавну плагина AuthMe.
authme.admin.forcelogin – Право администратора принудительно войти в систему существующего пользователя (force-login).
authme.admin.getemail – Право , чтобы получить адрес электронной почты пользователя, если он установлен.
authme.admin.getip – Право, чтобы получить последний известный IP пользователя.
authme.admin.lastlogin – Право для администратора, чтобы увидеть дату последнего входа в систему и время пользователя..
authme.admin.purge – Право для администратора, чтобы очистить старые данные пользователя.
authme.admin.purgebannedplayers – Право для администратора, чтобы очистить все данные, связанные с запрещенными игроками.
authme.admin.purgelastpos – Право для администратора, что бы очистить последнюю позицию пользователя.
authme.admin.seeotheraccounts – Разрешение, чтобы увидеть другие аккаунты игроков, вошедшие в игру.
authme.admin.setfirstspawn – Право для администратора, на установку первой точки спавна для игроков.
authme.admin.setspawn – Право на установку точки спавна для игроков.
authme.admin.spawn – Право для администратора на телепортацию к точки спавна плагина.
authme.admin.switchantibot – Команда администратора для переключения состояния защиты AntiBot.
authme.admin.updatemessages – Разрешение на использование команды обновления сообщений.

Русские сообщения для плагина:


# Регистрация
reg_msg: '&aРегистрация: &e/reg <Пароль> <Повторите пароль>'
usage_reg: '&cИспользование: &e/reg <Пароль> <Повторите пароль>'
reg_only: '&cТолько для зарегистрированных! Посетите http://сайт_сервера.com/register/ для регистрации'
kicked_admin_registered: 'Администратор зарегистрировал ваш аккаунт. Пожалуйста, войдите снова'
registered: '&aУспешная регистрация!'
reg_disabled: '&cРегистрация отключена'
user_regged: '&cТакой игрок уже зарегистрирован'

# Ошибки с паролем при регистрации
password_error: '&cПароль не совпадает'
password_error_nick: '&cВы не можете использовать ваш ник в роли пароля'
password_error_unsafe: '&cВы не можете использовать небезопасный пароль'
password_error_chars: '&4Ваш пароль содержит недоступные символы. Доступные: REG_EX'
pass_len: '&cТвой пароль либо слишком длинный, либо слишком короткий'

# Вход
usage_log: '&eСинтаксис: &d/login <Пароль>'
wrong_pwd: '&cНеправильный пароль!'
login: '&aВы успешно вошли!'
login_msg: '&aАвторизация: &e/login <Пароль>'
timeout: '&cВремя для авторизации истекло'

# Ошибки
unknown_user: '&cТакой игрок не зарегистрирован'
denied_command: '&cДля использования этой команды, вы должны авторизоваться!'
denied_chat: '&cДля общения в чате вы должны авторизоваться!'
not_logged_in: '&cВы еще не вошли!'
tempban_max_logins: '&cВы были временно забанены, потому что вы пытались войти в систему слишком много раз.'
max_reg: '&cВы превысили максимальное количество регистраций на сервере! (%reg_count/%max_acc %reg_names)'
no_perm: '&cНедостаточно прав'
error: '&cПроизошла ошибка. Свяжитесь с администратором'
unsafe_spawn: '&eВаше расположение перед выходом было опасным - вы перенесены на спавн'
kick_forvip: '&6VIP игрок зашел на переполненный сервер!'

# АнтиБот (Защита от ботов)
kick_antibot: '&a[AuthMe] AntiBot защита включена! Вы должны подождать перед следующим входом на сервер.'
antibot_auto_enabled: '&a[AuthMe] AntiBot-режим автоматически включен из-за большого количества входов!'
antibot_auto_disabled: '&a[AuthMe] AntiBot-режим автоматичски отключен после %m мин. Надеюсь атака закончилась'

# Другие сообщения
unregistered: '&6Вы успешно удалили свой аккаунт!'
accounts_owned_self: 'Вы являетесь владельцем %count аккаунтов:'
accounts_owned_other: 'Игрок %name имеет %count аккаунтов:'
two_factor_create: '&2Ваш секретный код %code. Вы должны просканировать его здесь %url'
recovery_code_sent: 'Код восстановления для сброса пароля был отправлен на вашу электронную почту.'
recovery_code_incorrect: 'Код восстановления неверный! Введите /email recovery <Ваш Email>, чтобы отправить новый код'
vb_nonActiv: '&6Ваш аккаунт еще не активирован! Проверьте вашу почту!'
usage_unreg: '&cИспользование: &e/unregister <Пароль>'
pwd_changed: '&2Пароль изменен!'
logged_in: '&cВы уже авторизированы!'
logout: '&2Вы успешно вышли'
reload: '&6Конфигурация и база данных перезагружены'
usage_changepassword: '&cИспользование: &e/changepassword <Старый Пароль> <Новый Пароль>'

# Сообщения сессии
invalid_session: '&cСессия некорректна. Дождитесь, пока она закончится'
valid_session: '&aСессия открыта'

# Ошибки при входе
name_len: '&cВаш ник слишком длинный или слишком короткий'
regex: '&cВаш пароль содержит запрещенные символы. Разрешенные символы: REG_EX'
country_banned: 'Вход с IP-адресов вашей страны воспрещен на этом сервере'
not_owner_error: 'Вы не владелец этого аккаунта. Пожалуйста, выберите себе другой ник!'
kick_fullserver: '&cСервер переполнен!'
same_nick: '&cТакой игрок уже играет на сервере'
invalid_name_case: 'Вы должны использовать ник %valid, а не %invalid.'
same_ip_online: 'Игрок с таким же IP как у вас уже на сервере!'

# Почта
usage_email_add: '&cИспользование: &e/email add <Ваш Email> <Повтор Email>'
usage_email_change: '&cИспользование: &e/email change <Старый Email> <Новый Email>'
usage_email_recovery: '&cИспользование: &e/email recovery <Ваш Email>'
new_email_invalid: '[AuthMe] Недействительный новый email!'
old_email_invalid: '[AuthMe] Недействительный старый email!'
email_invalid: '[AuthMe] Недействительный email'
email_added: '[AuthMe] Email добавлен!'
email_confirm: '[AuthMe] Подтвердите ваш Email!'
email_changed: '[AuthMe] Email изменен!'
email_send: '[AuthMe] Письмо с инструкциями для восстановления было отправлено на ваш Email!'
email_exists: '&cВосстановительное письмо через email отправлено! Вы можете отменить его командой ниже:'
email_show: '&2Ваш текущий адрес электронной почты: &f%email'
incomplete_email_settings: 'Ошибка: не все необходимые параметры установлены для отправки электронной почты. Пожалуйста, обратитесь к администратору.'
email_already_used: '&4Этот email уже используется.'
email_send_failure: 'Письмо не може быть отправлено. Свяжитесь в администратором.'
show_no_email: '&2В данный момент к вашему аккаунте не привязана электронная почта.'
add_email: '&cДобавьте свой email: &e/email add <Ваш Email> <Ваш Email>'
recovery_email: '&cЗабыли пароль? Используйте &e/email recovery <Ваш Email>'

# Каптча
usage_captcha: '&cВы должны ввести код, используйте: &e/captcha '
wrong_captcha: '&cНеверный код, используйте: &e/captcha THE_CAPTCHA'
valid_captcha: '&2Вы успешно ввели код!'


Конфигурация плагина:


DataSource:
    # What type of database do you want to use?
    # Valid values: sqlite, mysql
    backend: 'SQLITE'
    # Enable database caching, should improve database performance
    caching: true
    # Database host address
    mySQLHost: '127.0.0.1'
    # Database port
    mySQLPort: '3306'
    # Connect to MySQL database over SSL
    mySQLUseSSL: true
    # Username to connect to the MySQL database
    mySQLUsername: 'authme'
    # Password to connect to the MySQL database
    mySQLPassword: '12345'
    # Database Name, use with converters or as SQLITE database name
    mySQLDatabase: 'authme'
    # Table of the database
    mySQLTablename: 'authme'
    # Column of IDs to sort data
    mySQLColumnId: 'id'
    # Column for storing or checking players nickname
    mySQLColumnName: 'username'
    # Column for storing or checking players RealName
    mySQLRealName: 'realname'
    # Column for storing players passwords
    mySQLColumnPassword: 'password'
    # Column for storing players emails
    mySQLColumnEmail: 'email'
    # Column for storing if a player is logged in or not
    mySQLColumnLogged: 'isLogged'
    # Column for storing players ips
    mySQLColumnIp: 'ip'
    # Column for storing players lastlogins
    mySQLColumnLastLogin: 'lastlogin'
    # Column for storing player LastLocation - X
    mySQLlastlocX: 'x'
    # Column for storing player LastLocation - Y
    mySQLlastlocY: 'y'
    # Column for storing player LastLocation - Z
    mySQLlastlocZ: 'z'
    # Column for storing player LastLocation - World Name
    mySQLlastlocWorld: 'world'
    # Overrides the size of the DB Connection Pool, -1 = Auto
    poolSize: -1
ExternalBoardOptions:
    # Column for storing players passwords salts
    mySQLColumnSalt: ''
    # Column for storing players groups
    mySQLColumnGroup: ''
    # -1 means disabled. If you want that only activated players
    # can log into your server, you can set here the group number
    # of unactivated users, needed for some forum/CMS support
    nonActivedUserGroup: -1
    # Other MySQL columns where we need to put the username (case-sensitive)
    mySQLOtherUsernameColumns: []
    # How much log2 rounds needed in BCrypt (do not change if you do not know what it does)
    bCryptLog2Round: 10
    # phpBB table prefix defined during the phpBB installation process
    phpbbTablePrefix: 'phpbb_'
    # phpBB activated group ID; 2 is the default registered group defined by phpBB
    phpbbActivatedGroupId: 2
    # Wordpress prefix defined during WordPress installation
    wordpressTablePrefix: 'wp_'
Converter:
    Rakamak:
        # Rakamak file name
        fileName: 'users.rak'
        # Rakamak use IP?
        useIP: false
        # Rakamak IP file name
        ipFileName: 'UsersIp.rak'
    CrazyLogin:
        # CrazyLogin database file name
        fileName: 'accounts.db'
settings:
    sessions:
        # Do you want to enable the session feature?
        # If enabled, when a player authenticates successfully,
        # his IP and his nickname is saved.
        # The next time the player joins the server, if his IP
        # is the same as last time and the timeout hasn't
        # expired, he will not need to authenticate.
        enabled: false
        # After how many minutes should a session expire?
        # A player's session ends after the timeout or if his IP has changed
        timeout: 10
    # Message language, available languages:
    # https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/translations.md
    messagesLanguage: 'en'
    # Log level: INFO, FINE, DEBUG. Use INFO for general messages,
    # FINE for some additional detailed ones (like password failed),
    # and DEBUG for debugging
    logLevel: 'FINE'
    # By default we schedule async tasks when talking to the database. If you want
    # typical communication with the database to happen synchronously, set this to false
    useAsyncTasks: true
    restrictions:
        # Can not authenticated players chat?
        # Keep in mind that this feature also blocks all commands not
        # listed in the list below.
        allowChat: false
        # Hide the chat log from players who are not authenticated?
        hideChat: false
        # Allowed commands for unauthenticated players
        allowCommands: 
        - '/login'
        - '/register'
        - '/l'
        - '/reg'
        - '/email'
        - '/captcha'
        # Max number of allowed registrations per IP
        # The value 0 means an unlimited number of registrations!
        maxRegPerIp: 1
        # Minimum allowed username length
        minNicknameLength: 3
        # Maximum allowed username length
        maxNicknameLength: 16
        # When this setting is enabled, online players can't be kicked out
        # due to "Logged in from another Location"
        # This setting will prevent potential security exploits.
        ForceSingleSession: true
        ForceSpawnLocOnJoin:
            # If enabled, every player that spawn in one of the world listed in
            # "ForceSpawnLocOnJoin.worlds" will be teleported to the spawnpoint after successful
            # authentication. The quit location of the player will be overwritten.
            # This is different from "teleportUnAuthedToSpawn" that teleport player
            # to the spawnpoint on join.
            enabled: false
            # WorldNames where we need to force the spawn location
            # Case-sensitive!
            worlds: 
            - 'world'
            - 'world_nether'
            - 'world_the_end'
        # This option will save the quit location of the players.
        SaveQuitLocation: false
        # To activate the restricted user feature you need
        # to enable this option and configure the AllowedRestrictedUser field.
        AllowRestrictedUser: false
        # The restricted user feature will kick players listed below
        # if they don't match the defined IP address. Names are case-insensitive.
        # Example:
        #     AllowedRestrictedUser:
        #     - playername;127.0.0.1
        AllowedRestrictedUser: []
        # Ban unknown IPs trying to log in with a restricted username?
        banUnsafedIP: false
        # Should unregistered players be kicked immediately?
        kickNonRegistered: false
        # Should players be kicked on wrong password?
        kickOnWrongPassword: true
        # Should not logged in players be teleported to the spawn?
        # After the authentication they will be teleported back to
        # their normal position.
        teleportUnAuthedToSpawn: false
        # Can unregistered players walk around?
        allowMovement: false
        # Should not authenticated players have speed = 0?
        # This will reset the fly/walk speed to default value after the login.
        removeSpeed: true
        # After how many seconds should players who fail to login or register
        # be kicked? Set to 0 to disable.
        timeout: 30
        # Regex pattern of allowed characters in the player name.
        allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_]*'
        # How far can unregistered players walk?
        # Set to 0 for unlimited radius
        allowedMovementRadius: 100
        # Should we protect the player inventory before logging in? Requires ProtocolLib.
        ProtectInventoryBeforeLogIn: true
        # Should we deny the tabcomplete feature before logging in? Requires ProtocolLib.
        DenyTabCompleteBeforeLogin: false
        # Should we display all other accounts from a player when he joins?
        # permission: /authme.admin.accounts
        displayOtherAccounts: true
        # Spawn priority; values: authme, essentials, multiverse, default
        spawnPriority: 'authme,essentials,multiverse,default'
        # Maximum Login authorized by IP
        maxLoginPerIp: 0
        # Maximum Join authorized by IP
        maxJoinPerIp: 0
        # AuthMe will NEVER teleport players if set to true!
        noTeleport: false
        # Regex syntax for allowed chars in passwords
        allowedPasswordCharacters: '[\x21-\x7E]*'
        # Threshold of the other accounts command, a value less than 2 means disabled.
        otherAccountsCmdThreshold: 0
        # Command to run when a user has more accounts than the configured threshold.
        # Available variables: %playername%, %playerip%
        otherAccountsCmd: 'say The player %playername% with ip %playerip% has multiple accounts!'
    GameMode:
        # Force survival gamemode when player joins?
        ForceSurvivalMode: false
    unrestrictions:
        # Below you can list all account names that AuthMe will ignore
        # for registration or login. Configure it at your own risk!!
        # This option adds compatibility with BuildCraft and some other mods.
        # It is case-insensitive! Example:
        # UnrestrictedName:
        # - 'npcPlayer'
        # - 'npcPlayer2'
        UnrestrictedName: []
    security:
        # Minimum length of password
        minPasswordLength: 5
        # Maximum length of password
        passwordMaxLength: 30
        # Possible values: SHA256, BCRYPT, BCRYPT2Y, PBKDF2, SALTEDSHA512, WHIRLPOOL,
        # MYBB, IPB3, PHPBB, PHPFUSION, SMF, XENFORO, XAUTH, JOOMLA, WBB3, WBB4, MD5VB,
        # PBKDF2DJANGO, WORDPRESS, ROYALAUTH, CUSTOM (for developers only). See full list at
        # https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/hash_algorithms.md
        passwordHash: 'SHA256'
        # Salt length for the SALTED2MD5 MD5(MD5(password)+salt)
        doubleMD5SaltLength: 8
        # If a password check fails, AuthMe will also try to check with the following hash methods.
        # Use this setting when you change from one hash method to another.
        # AuthMe will update the password to the new hash. Example:
        # legacyHashes:
        # - 'SHA1'
        legacyHashes: []
        # Number of rounds to use if passwordHash is set to PBKDF2. Default is 10000
        pbkdf2Rounds: 10000
        # Prevent unsafe passwords from being used; put them in lowercase!
        # You should always set 'help' as unsafePassword due to possible conflicts.
        # unsafePasswords:
        # - '123456'
        # - 'password'
        # - 'help'
        unsafePasswords: 
        - '123456'
        - 'password'
        - 'qwerty'
        - '12345'
        - '54321'
        - '123456789'
        - 'help'
    registration:
        # Enable registration on the server?
        enabled: true
        # Send every X seconds a message to a player to
        # remind him that he has to login/register
        messageInterval: 5
        # Only registered and logged in players can play.
        # See restrictions for exceptions
        force: true
        # Type of registration: PASSWORD or EMAIL
        # PASSWORD = account is registered with a password supplied by the user;
        # EMAIL = password is generated and sent to the email provided by the user.
        # More info at https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/wiki/Registration
        type: 'PASSWORD'
        # Second argument the /register command should take: NONE = no 2nd argument
        # CONFIRMATION = must repeat first argument (pass or email)
        # EMAIL_OPTIONAL = for password register: 2nd argument can be empty or have email address
        # EMAIL_MANDATORY = for password register: 2nd argument MUST be an email address
        secondArg: 'CONFIRMATION'
        # Do we force kick a player after a successful registration?
        # Do not use with login feature below
        forceKickAfterRegister: false
        # Does AuthMe need to enforce a /login after a successful registration?
        forceLoginAfterRegister: false
    # Enable to display the welcome message (welcome.txt) after a login
    # You can use colors in this welcome.txt + some replaced strings:
    # {PLAYER}: player name, {ONLINE}: display number of online players,
    # {MAXPLAYERS}: display server slots, {IP}: player ip, {LOGINS}: number of players logged,
    # {WORLD}: player current world, {SERVER}: server name
    # {VERSION}: get current bukkit version, {COUNTRY}: player country
    useWelcomeMessage: true
    # Broadcast the welcome message to the server or only to the player?
    # set true for server or false for player
    broadcastWelcomeMessage: false
    # Should we delay the join message and display it once the player has logged in?
    delayJoinMessage: false
    # The custom join message that will be sent after a successful login,
    # keep empty to use the original one.
    # Available variables:
    # {PLAYERNAME}: the player name (no colors)
    # {DISPLAYNAME}: the player name (with colors)
    customJoinMessage: ''
    # Should we remove the leave messages of unlogged users?
    removeUnloggedLeaveMessage: false
    # Should we remove join messages altogether?
    removeJoinMessage: false
    # Should we remove leave messages altogether?
    removeLeaveMessage: false
    # Do we need to add potion effect Blinding before login/reigster?
    applyBlindEffect: false
    # Do we need to prevent people to login with another case?
    # If Xephi is registered, then Xephi can login, but not XEPHI/xephi/XePhI
    preventOtherCase: true
GroupOptions:
    # Enables switching a player to defined permission groups before they log in.
    # See below for a detailed explanation.
    enablePermissionCheck: false
    # This is a very important option: if a registered player joins the server
    # AuthMe will switch him to unLoggedInGroup. This should prevent all major exploits.
    # You can set up your permission plugin with this special group to have no permissions,
    # or only permission to chat (or permission to send private messages etc.).
    # The better way is to set up this group with few permissions, so if a player
    # tries to exploit an account they can do only what you've defined for the group.
    # After login, the player will be moved to his correct permissions group!
    # Please note that the group name is case-sensitive, so 'admin' is different from 'Admin'
    # Otherwise your group will be wiped and the player will join in the default group []!
    # Example: registeredPlayerGroup: 'NotLogged'
    registeredPlayerGroup: ''
    # Similar to above, unregistered players can be set to the following
    # permissions group
    unregisteredPlayerGroup: ''
Email:
    # Email SMTP server host
    mailSMTP: 'smtp.gmail.com'
    # Email SMTP server port
    mailPort: 465
    # Email account which sends the mails
    mailAccount: ''
    # Email account password
    mailPassword: ''
    # Email address, fill when mailAccount is not the email address of the account
    mailAddress: ''
    # Custom sender name, replacing the mailAccount name in the email
    mailSenderName: ''
    # Recovery password length
    RecoveryPasswordLength: 8
    # Mail Subject
    mailSubject: 'Your new AuthMe password'
    # Like maxRegPerIP but with email
    maxRegPerEmail: 1
    # Recall players to add an email?
    recallPlayers: false
    # Delay in minute for the recall scheduler
    delayRecall: 5
    # Blacklist these domains for emails
    emailBlacklisted: 
    - '10minutemail.com'
    # Whitelist ONLY these domains for emails
    emailWhitelisted: []
    # Send the new password drawn in an image?
    generateImage: false
    # The OAuth2 token
    emailOauth2Token: ''
Hooks:
    # Do we need to hook with multiverse for spawn checking?
    multiverse: true
    # Do we need to hook with BungeeCord?
    bungeecord: false
    # Send player to this BungeeCord server after register/login
    sendPlayerTo: ''
    # Do we need to disable Essentials SocialSpy on join?
    disableSocialSpy: false
    # Do we need to force /motd Essentials command on join?
    useEssentialsMotd: false
Protection:
    # Enable some servers protection (country based login, antibot)
    enableProtection: false
    # Apply the protection also to registered usernames
    enableProtectionRegistered: true
    # Countries allowed to join the server and register. For country codes, see
    # https://dev.bukkit.org/projects/authme-reloaded/pages/countries-codes
    # PLEASE USE QUOTES!
    countries: 
    - 'US'
    - 'GB'
    # Countries not allowed to join the server and register
    # PLEASE USE QUOTES!
    countriesBlacklist: 
    - 'A1'
    # Do we need to enable automatic antibot system?
    enableAntiBot: true
    # The interval in seconds
    antiBotInterval: 5
    # Max number of players allowed to login in the interval
    # before the AntiBot system is enabled automatically
    antiBotSensibility: 10
    # Duration in minutes of the antibot automatic system
    antiBotDuration: 10
    # Delay in seconds before the antibot activation
    antiBotDelay: 60
Purge:
    # If enabled, AuthMe automatically purges old, unused accounts
    useAutoPurge: false
    # Number of days after which an account should be purged
    daysBeforeRemovePlayer: 60
    # Do we need to remove the player.dat file during purge process?
    removePlayerDat: false
    # Do we need to remove the Essentials/userdata/player.yml file during purge process?
    removeEssentialsFile: false
    # World where are players.dat stores
    defaultWorld: 'world'
    # Remove LimitedCreative/inventories/player.yml, player_creative.yml files during purge?
    removeLimitedCreativesInventories: false
    # Do we need to remove the AntiXRayData/PlayerData/player file during purge process?
    removeAntiXRayFile: false
    # Do we need to remove permissions?
    removePermissions: false
Security:
    SQLProblem:
        # Stop the server if we can't contact the sql database
        # Take care with this, if you set this to false,
        # AuthMe will automatically disable and the server won't be protected!
        stopServer: true
    console:
        # Remove passwords from console?
        removePassword: true
        # Copy AuthMe log output in a separate file as well?
        logConsole: true
    captcha:
        # Enable captcha when a player uses wrong password too many times
        useCaptcha: false
        # Max allowed tries before a captcha is required
        maxLoginTry: 5
        # Captcha length
        captchaLength: 5
        # Minutes after which login attempts count is reset for a player
        captchaCountReset: 60
    tempban:
        # Tempban a user's IP address if they enter the wrong password too many times
        enableTempban: false
        # How many times a user can attempt to login before their IP being tempbanned
        maxLoginTries: 10
        # The length of time a IP address will be tempbanned in minutes
        # Default: 480 minutes, or 8 hours
        tempbanLength: 480
        # How many minutes before resetting the count for failed logins by IP and username
        # Default: 480 minutes (8 hours)
        minutesBeforeCounterReset: 480
    recoveryCode:
        # Number of characters a recovery code should have (0 to disable)
        length: 8
        # How many hours is a recovery code valid for?
        validForHours: 4
    emailRecovery:
        # Seconds a user has to wait for before a password recovery mail may be sent again
        # This prevents an attacker from abusing AuthMe's email feature.
        cooldown: 60
BackupSystem:
    # Enable or disable automatic backup
    ActivateBackup: false
    # Set backup at every start of server
    OnServerStart: false
    # Set backup at every stop of server
    OnServerStop: true
    # Windows only mysql installation Path
    MysqlWindowsPath: 'C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.1\'




Как настроить почтовую систему восстановления


#Put your EMAIL's informations here :
Email:
    # Email хост SMTP-сервер
    mailSMTP: smtp.gmail.com
    # порт сервера электронной почты SMTP
    mailPort: 465
    # Учетной записи электронной почты, которые посылают почту
    mailAccount: ''
    # пароль учетной записи электронной почты
    mailPassword: ''
    # Пользовательские SenderName, которые заменяют имя в учетную запись на нем по электронной почте
    mailSenderName: ''
    # Случайная длина пароля
    RecoveryPasswordLength: 8
    # Тема электронного пароля получить
    mailSubject: 'Твой новый пароль от аккаунта'
    # Like maxRegPerIp but with email
    maxRegPerEmail: 1
    # Напомним игроков, чтобы добавить по электронной почте?
    recallPlayers: false
    #Задержка в минуту для отзыва планировщика
    delayRecall: 5
    # Черный список этих доменов для писем
    emailBlacklisted:
    - 10minutemail.com
    # WhiteList только эти домены для писем
    emailWhitelisted: []
    # Нужно ли нам, чтобы отправить новый пароль рисовать на изображении?
    generateImage: false
    # Электронная почта OAuth2 токен (оставьте пустым, если не используется)
    emailOauth2Token: ''


Плагин Authme доступен на GitHub
Wiki страница плагина тут

Установка:


  1. Желательно перед установкой плагина установить Vault и ProtocolLib (не обязательно).
  2. Скачать плагин для своей версии
  3. Переместить скачанный файл с расширением .jar папку /plugins/ Вашего сервера.
  4. Перезагрузить сервер.
  5. Готово!




Скачать AuthMe Reloaded


(Как скачать?)

Скачать плагин AuthMe для сервера 1.12 / 1.11.2 / 1.11 / 1.10.+ / 1.9.+ / 1.8.9 / 1.8 / [1.7.10]

(Один файл поддерживает все эти версии)

authme-5_3_2.jar | 5,57 Mb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.10.2 / 1.10



Скачать плагин AuthMe для сервера 1.9.4 / 1.9.2 / 1.9.0

authme-1.9.jar | 1,71 Mb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.8.1

1.8.1-AuthMe.jar | 755,19 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.7.4

1.7.4-AuthMe.jar | 1 Mb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.7.2

1.7.2-AuthMe.jar | 1,03 Mb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.6.4

1.6.4-AuthMe.jar | 1021,08 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.6.2

1.6.2-AuthMe.jar | 862,83 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.5.2

1.5.2-AuthMe.jar | 201,34 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.4.7

1.4.7-AuthMe.jar | 164,95 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.4.6

1.4.6-AuthMe.jar | 158,86 Kb 


Скачать плагин AuthMe для сервера 1.4.5

1.4.5-AuthMe.jar | 158,59 Kb 




 09.07.2017Просмотров: 13 651 Источник: Зарегистрируйтесь Нравится Если тебе понравилась новость, то ты можешь оценить её +1


Поделиться новостью: 

ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ К ЭТОЙ НОВОСТИ
Ваше имя:
Ваш E-Mail:

Защита от спама - Вопрос:  5 плюс ДВА = ?

Напишите ответ:   
Добавляя комментарий на сайт вы автоматически соглашаетесь с правилами сайта.



Добавленные комментарии

RobertWhary - Гость | 9 сентября 2017 21:22 | Оценка: 0

ООООООООООО. Админ, спасибо



Мы в вк
Наверх